He is currently the president of MESEA, an O&M subsidiary of VINCI Concessions, responsible for South Europe Atlantic High Speed Rail P3 project. Previously Chief Engineer of the second busiest commuter line in Paris (RER C), he has also been in charge of the SNCF Infrastructure Division’s International Development, for infrastructure engineering and maintenance proposals for several major projects in the United States, Morocco, Saudi Arabia and Russia. He has also been in charge of developing partnerships with investment funds, P3 owners and other rail infrastructure operators. He has conducted a wide range of technical analyses and supplier audits, and he is skilled in change management and in complex systems organization optimization. Mr. Delrue supplements his technical skills and abilities with extensive knowledge of business subjects such as finance, strategic analysis, human resources, management and law.
Specialties: Railway Infrastructure Maintenance & Engineering (High Speed Rail, TGV) – Foundry, Metal Casting – Quality System Implementation
Belle carrière ! Je me souviens de lui dans les années 2000 comme ancien de l’école, sensible aux évolutions (voire difficultés) d’autres camarades ESF.
Beau CV en effet, ça nous fait bien plaisir pour lui.
C’est super de faire une belle carrière.
Par contre, je ne vois pas en quoi consiste le sujet: quel rapport entre le tireur d’élite et cet élogieux paragraphe marketing en anglais ?
Piwi répond je mets en valeur un cammarde ESFF lors d’une inauguration, celle tu LGV. et sans lien mais un tireur d’élite qui protège notre président par mégarde tire pendant le discours officiel…et interrompt FH.
Il n’ya pas de lien mais, quoique : c’est un collaborateur de Jean Bruno Delrue qui se prend une balle dans la fesse
Sauf erreur de ma part, il me semble que M Delrue intervenait à l’ESFF pour des cours de management.
Le fait il encore ?
belle carrière pour ce grand messieurs !